20 augusti 2010

TYGER,TYGER,TYGER !

Idag har jag varit behjälplig till en kund att välja tyg till nya köksgardiner.
Eftersom jag arbetar som Feng Shui konsult händer det ibland att jag följer med en kund ut i affärer för att hjälpa till att välja utifrån kundens önskemål.
Det kan handla om val av tyg, möbler, tapeter, inredningsdetaljer osv, osv.
Det är inte enkelt att komma fram till själv "Vad passar bäst ? Vad vill jag ha?" när utbudet är så enormt!
Därför tycker många att det känns riktigt bra att ha någon med sig som har kunskap om färger, former och material.
Att kunden sedan väljer i detta fall att lämna tyget till mig för sömnad känns ju bra eftersom det är ytterligare en tjänst som jag erbjuder.
Vad ska jag välja.....?
Ja! Vilket tycker du bäst om?
Ja då var det alla dessa val igen.....

1 kommentar:

  1. Fantastiskt vad mycket tyger, känns skönt att ha en som dig när valen skall göras.
    Njuter av våra vackra gardiner varje morgon!

    SvaraRadera