19 januari 2011

Walk in closet






Bilder Leva och bo

Titta och njut över en fantastisk WALK IN CLOSET som det så fint heter. Den kvinna är nog inte född som skulle tacka nej för att få uppleva känslan av att befinna sig här. Underbar flärd!! Jag skulle mer än gärna befinna mig här och jag vet någon som skulle göra mig sällskap - min syster.
Vi skulle njuta varje minut.
Mycket smart och framförallt snyggt inrett högst upp i en villa med bjälkar i taket och mycket ljus från fönster både i taket och på gaveln

1 kommentar:

  1. Wow, the wallpaper is just stunning and that is coming from someone who is not really a fan of wallpapers. I love how it makes the room look like an expensive jewelry box! The silvery effect is really very appealing. I bet it looks even more attractive with yellow lights. This post has definitely given me several cool ideas. Thank you for sharing.

    SvaraRadera